Ferdo u Maroška

25.04.2013 11:49

    Ferdo na víkende

Keď  som s Ferdom zo školy prišiel domov tak som mu ukázal náš dom: obývačka, kuchyňa, veranda, špajza, detské izby, spálňa, kúpeľňa, pivnicu, pracovňu, záchod, kde chováme naše zvieratá a ešte chodbu. Potom som ho položil na posteľ nech si odpočinie po každodennej práci vo škole, tri hodiny oddychoval. Potom som ho dal spať a ja som šiel do kostola.  29.3. piatok som ho nechal spať do 11.00 keď som ho zobudil chcelo samu ešte spať tak som ho nechal spať ešte päť minút potom vstal. Naraňajkoval som sa s ním potom som mu ukázal program “ako veci pracujú“  ukázal som mu všetky videa čo tam boli niektoré aj dvakrát. Potom sa Ferdo naobedoval. Keď sa naobedoval som ho dal na posteľ, aby mu vytrávilo. Potom som ho dal spať a šiel som sa pokloniť do kostola a šiel som aj na omšu. 30.3. ráno vstal Ferdo prvý potom som mu ukázal hru “Gravity“ no a ukázal som mu ako sa ovláda zahral som si ju si ním ale on zakaždým prehral. Potom si Ferdo šiel spať a ja na trojhodinovú omšu. 31.3. som sa Ferdovi moc nemohol venovať pretože ráno som šiel na 9.00. do kostola potom som šiel ako vždy do babky Parižovej. Keď som sa vrátil domov bol obed tak som sa s Ferdom naobedoval a potom som šiel do tety. A zasa keď som sa vrátil bolo 18.36. tak Ferdo musel ísť zase spať. 1.4. som šiel do kostola tiež o 9.00. keď som sa vrátil prišli kupači boli medzi nimi aj 2 miništranti Jakub a Dávid k nim sme sa potom pridali a išli sme do Pallovcov cestou sme našli mobil zavolali sme na ňom na akési ho Majka ten po mobil prišiel a dal nám päť euro . Potom sme bez nich museli kúpať mi traja Tomáš, ja a Ferdo. Najprv sme okúpali babku potom tetu Vieru potom nás mamina zaviezla do sesternice keď sme ju okúpali nás ujo zaviezol do ďalších sesterníc potom sme šli pešo do Liesku okúpať Annumáriu Jagelkovú potom nám jej sestra ukázala cestu do krstnej mamy (čo predtým bývala v jablonke a teraz býva v Liesku)  aj krstnú mamu sme okúpali pomodlili sme sa s ostatnými Poliakmi čo boli na návšteve a potom nás krstného švagor zaviezol domov(doma boli bratranec sesternica) a my s Ferdom sme už išli, iba spať. 2.4. ráno sme sa s Ferdom zobudili o 11.00.  najedli sme sa s bratrancom a Ferdom potom som sa s bratrancom hral vojnu upratali sme po sebe potom sme sa búrali so štvorkolkami keď sme upratali a potom sme sa hrali na ondatry gazdom sme ničili pole a Ferdo bol človek ktorý nás chytal do pascí potom bratranec odišiel tak som Ferda položil na stoličku a písal tento text. Potom som urobil fotky ktoré som nestihol a dal som ich tohto textu a šiel som s Ferdom spať. Prepáčte ešte predtým som hral “Sims 3“. A jejda! Vybil sa fotoaparát.                 

          Foto:   Ferdo na víkende.docx (196,6 kB)

—————

Späť